خانه  »  تعمیر فن کویل   »   تعمیر فن کویل ساراول

تعمیر فن کویل ساراول

تعمیر فن کویل ساراول

به اشتراک گذاری
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس حاصل فرمایید

نظری ثبت نشده است !

تعمیر انواع فن کویل های زمینی و سقفی ساراول

فن کویل ساراول از قدیمی ترین فن کویل های ایران می باشد که دارای بهترین و مقاوم ترین فن کویل های ایران است. حدود 30 سال پیش با آزاد بودن واردات به کشور فشرکت ساراول از موتورهای ایتالیایی المو استفاده میکردند. تا چند سال اخیر که موتورهای مورد استفاده در فن کویل ساراول موتورهای الکتروژن می باشد.

قبل از تعمیر فن کویل ساراول ابتدا باید سرویس فن کویل انجام شود. تمامی مهندسان شرکت ایران تهویه موظف هستند در راستای تعمیر فن کویل حتما فن کویل مشتریان عزیز سرویس شود.

به طور مثال برای تعمیر دینام فن کویل ساراول زمانی که بوش و شافت دینام فن کویل تعمیر و تعویض میگردد. در صورتی که سرویس و شستشو کامل انجام نگیرد دوباره اون بوش جدید مدت کمی شروع به از بین رفتن میکند و این باعث خرابی مجدد دینام فن کویل تعمیر شده می شود .

مشخصات فن کویل ساراول

برای تعمیر فن کویل ساراول ابتدا باید اطلاعات کاملی از این فن کویل داشت. اگر فن کویل ساراول قدیمی باشد مثلا عمر 10 تا 30 ساله داشته باشد دینام فن کویل المو ایتالیایی دارد. این دینام دارای عملکرد مکانیکی بوشی است که سه دور کم متوسط و زیاد را دارا می باشد. دینام فن کویل المو ایتالیایی بدون خازن می باشد که دارای سیمپیچ راه انداز است.

مصرف برق دینام های فن کویل بدون خازن یک مقدار بیشتر از دینام فن کویل های خازن دار می باشد . تعمیر دینام فن کویل المو ایتالیایی به دلیل موجود بودن تمامی قطعات یدکی آن قابل انجام میباشد. استفاده از بوش های برنجی دینام فن کویل المو کارایی بالایی دارد . این بوش درب دینام فن کویل دارای روزنه های ریزی می باشد که روغن از این طریق به شافت میرسد و مانع از خشک شدن سطح بوش و شافت می باشد.

ایران تهویه با استفاده از بوش های برنجی با کیفیت موتور فن کویل ایتالیایی را به بهترین نحوه ممکن تعمیر میکند. برای اینکه افراد مداوم مجبور به روغن کاری نباشند موتور فن کویل های بوشی از موادی به نام نمد استافاده می شود . نمد ها وظیفه نگهداری روغن را دارند که به طور مداوم و طول کارکرد به مقدار لازم روغن را به بوش انتقال میدهند.

نمدهای فابریک موتور فن کویل ایتالیایی بسیار با کیفیت هستند و سالها میتوانند روغن بسیاری درون خود نگهداری کنند . بعد از تعمیر موتور فن کویل ساراول مشتریان عزیز حتما لازم است هر دو فصل یک بار فن کویل خود را سرویس کنند . اگه از فن کویل ساراول در هر دو فصل استفاده میکنند حتما هر یکسال و اگر فقط در فصل تابستان جهت سرمایش استفاده میکنند هر دو سال یکبار می بایست فن کویل های خود را سرویس کنند تا سرویسکار ما روغن کاری مناسب را برای موتور فن کویل انجام دهد.