خانه  »  تعمیر فن کویل   »   تعمیر دینام فن کویل

تعمیر دینام فن کویل

تعمیر دینام فن کویل

به اشتراک گذاری
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس حاصل فرمایید

نظری ثبت نشده است !

دینام فن کویل از مهمترین قطعات فن کویل می باشد و تعمیر دینام فن کویل حرفه ای تخصصی است. بسیاری از مواره ریز جهت تعمیر دینام فن کویل می بایست رعایت شوند.

برای تعمیر دینام فن کویل اول باید مدل دینام فن کویل را تشخیص داد دینام فن کویل دارای دو نوع کارکرد بوشی و یا بلبرینگی می باشد که بعضی ار دینام های فن کویل بوشی و بعضی دیگر بلبرینگی هستند..

اگر فن کویل صدای غیر طبیعی بدهد دو مورد را باید بررسی کرد. اول اینکه باید دید پره های باد یا پروانه ها سالم هستند و بالانس هستند یا خیر. اگر پروانه ها بالانس بودند و سالم بودند نهایت باید خود دینام فن کویل را برررسی کرد. برای بررسی و تعمیر دینام فن کویل ابتدا باید انواع دینام فن کویل و تمامی لوازم یدکی دینام فن کویل را شناخت. در ادامه توضیحات تکمیلی را خدمت شما بیا میکنیم.

شناخت قطعات یدکی تعمیر دینام فن کویل

دینام فن کویل دارای دو نوع کارکرد بوش و بلبرینگ می باشد . برای تعمیر دینام فن کویل بلبرینگی ابتدا باید نوع دینام فن کویل مشخص شود . به طور مثال در دینام های فن کویل ژاپنی عملکرد آنها بلبریگی است. دینام فن کویل ژاپنی از سالهای قدیم بر روی فن کویل های ساراول نصب میشد. در تعمیر فن کویل ساراول ابتدا باید دینام این فن کویها بررسی شود. در برخی از موارد دینام فن کویلهای ژاپنی است که بر روی آنها یک خازن 1.5 میکروفاراد برای سایز 400 و یا یک خازن2.5 میکروفاراد برای دینام فن کویل 600 موجود است.

ابتدا باید پیچ و مهره های این دینام فن کویل را باز کرد تا بتوان تشخیص داد که سایز بلبرینگ های این فویل چند است ولی ما به علت تجربه بالای تکنسین های شرکت خود این سایز را برای راحتی شما عزیزان عنوان میکنیم. بلبرینگ های 6201 سایز بلبرینگ های دینام فن کویل ژاپنی می باشد که باید جنس مرغوب تهیه شود زیارا در فن کویل ها به علت تعریق کویل رطوبت زیاد است و اگر جنس بلبرینک خوب نباشد با این رطوبت زود از حد معمول خراب میشود.