خانه  »  اسلایدر تاسیسات   »   موتور کولر آبی   »   موتور کولر آبی توان تهران 1/3

موتور کولر آبی توان تهران 1/3

موتور کولر آبی توان تهران 1/3

به اشتراک گذاری
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس حاصل فرمایید

فروش موتور کولر آبی توان 1/2، 1/3 و 3/4 با یکسال ضمانت تعویض و تعویض دینام کولر سوخته با آکبند.

نظری ثبت نشده است !

موتور کولر آبی توان تهران 1/3 برای خنک کردن فضاهای مسکونی، اداری و تجاری در مناطق گرم و خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. و در کولرهای 3000 و 3500 و 4000 به کار می رود. این ظرفیت معمولا برای واحدهای 50 تا 70 متری استفاده می شوند. موتور کولر آبی توان 1/3 با دریافت برق شهری و تبدیل آن به نیروی مکانیکی ، انرژی مورد نیاز برای حرکت سایر اجزای کولر را تامین می کند. با وصل شدن موتور به برق، جریان الکتریسیته از سیم‌پیچی عبور کرده و میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند. این میدان مغناطیسی با هسته که از جنس فولاد ورقه‌ای است، ایجاد تعامل و گشتاور می کند. گشتاور توسط محور به پروانه فن منتقل می شود و آن را به چرخش در می‌آورد.
چرخش فن، هوا را به داخل کولر هدایت می‌کند و از روی پوشال‌های خیس عبور می‌دهد. تبخیر آب از روی پوشال‌ها، گرمای هوا را می گیرد و آن را خنک می‌کند. هوای خنک توسط فن به بیرون از کولر پرتاب می‌شود و فضای شما را خنک می‌کند.

بدنه این محصول از جنس فلز آلومینیوم مرغوب و گالوانیزه است و وظیفه محافظت از اجزای داخلی موتور را بر عهده دارد. سیم‌پیچی نیز آلومینیومی است . هسته دینام از جنس فولاد ورقه‌ای می باشد و هادی میدان مغناطیسی تولیدی توسط سیم‌پیچی است. بلبرینگ نیز آلومینیومی است و وظیفه روان‌سازی حرکت محور و کاهش اصطکاک را بر عهده دارد. فن این محصول پلاستیکی است. برای انتخاب موتور کولر آبی مناسب، باید به ظرفیت کولر، متراژ فضای مورد نظر و شرایط آب و هوایی توجه داشته باشید. برای افزایش طول عمر موتور، باید به طور مرتب سرویس و نگهداری شود.

مزایا
  • قدرت و عملکرد بالا: موتور کولر آبی 1/3 برند توان تهران از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار است و می‌تواند حجم زیادی از هوا را به گردش درآورد.
  • مصرف برق پایین: این محصول با مصرف بهینه برق ، از هزینه های شما می کاهد.
  • مقاومت بالا: موتور کولر آبی 1/3 برند توان تهران از مواد مرغوب تولید می شود و در برابر عوامل محیطی مانند گرما، گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.
  • قیمت مناسب: این موتور با توجه به کیفیت و کارایی که ارائه می‌دهد، از قیمت مناسبی نسبت به سایر برندها برخوردار است.