خانه  »  فن کویل   »   فن کویل زمینی ساراول بالازن 300CFM مدل SF-TE-02

فن کویل زمینی ساراول بالازن 300CFM مدل SF-TE-02

فن کویل زمینی ساراول بالازن 300CFM مدل SF-TE-02

به اشتراک گذاری
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس حاصل فرمایید

نظری ثبت نشده است !

فن کویل زمینی ساراول بالازن 300، مدل SF-TE-02، مناسب برای سرمایش و گرمایش ساختمان های مسکونی و اداری است. این فن کویل بدنه و اجزای بسیار محکم و با دوامی دارد. این دستگاه نگهداری و سرویس آسانی دارد و تمامی قطعات آن در دسترس ، قابل تعمیر و تعویض هستند.

قطعات فن کویل زمینی ساراول 300

فن کویل زمینی ساراول 300، ابعادی با طول 1/120 سانتی متر و ارتفاع 61 سانتی متر و عرض (عمق) 21 سانتی متر دارد. بدنه فن کوئل فلزی است و معمولا با رنگ سبز تولید می شود .این بدنه بسیار مقاوم است و یک درب در جلو دارد که توسط دو پیچ و خارخار مربوطه به بدنه متصل می شود . این دستگاه 5 دریچه ورود و خروج هوا دارد. اجزای فن کوئل 300 ساراول به شرح زیر می باشد:

موتور

موتور فن کویل 300، از نوع موتور دو شافت است. ابعاد پروانه های آن به ترتیب 17/5 سانتی متر و 12 سانتی متر است . موتور دوشافت در مرکز سینی فن کویل قرار دارد و پروانه ها را به حرکت در می آورد. موتور فن کوئل ساراول توسط پایه بر روی یک سینی نصب می شود و هر دو پروانه در دو طرف موتور و داخل حلزونی هایی با ورق های آهنی هستند. پروانه های فن کویل 300 از جنس آلمینیوم هستند و پرتاب باد بالایی دارند . یکی دیگر از کاربردهای سینی که موتور و پروانه ها بر روی آن نصب می شوند، جمع آوری عرق کویل است که با اتصال لوله درین تخلیه میشوند .

کویل

کویل این دستگاه دارای لوله مسی است ، که توسط فین های آلمینومی احاطه شده اند . در تابستان آب سردی که توسط چیلر تولید می شود، به داخل کویل می رود. و توسط موتور هوای خنک از دریچه های فن کویل به محیط پرتاب می شود. در زمستان نیز آب داغ تولیدی توسط موتورخانه یا پکیج از طریق لوله ها به داخل فن کویل می روند و عمل گرمایش محیط صورت می گیرد.

فیلتر

فیلتر فن کویل از مهمترین بخش های این دستگاه است که وظیفه پاکسازی هوای تولیدی توسط دستگاه را دارد. و در قسمت زیرین فن کویل و قبل از الکتروموتور قرار دارد. زمانی که فن دستگاه شروع به کار می کند، فیلتر مانع ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل فن کویل میشود . لازم به ذکر است که هر فصل این فیلتر باید از دستگاه باز و شستشوی مناسب صورت گیرد و دوباره بر روی فن کویل نصب شود.

کلید سلکتوری

کلید سلکتوری دارای سوکت هایی است که سیم های موتور فن کویل به آن نصب می شود و چهار سیم موتور کهیکی از آنها نول و سه تای دیگر دور کند و متوسط و تند هستند. ، به آن متصل میشوند . دو سوکت دیگر کلید فاز نولی هستند که باید به دوشاخه برق متصل شوند. این کلید های سلکتوری دارای چهار حالت خاموش، دور کند، دور متوسط و دور تند هستند.