خانه  »  فن کویل   »   فن کویل زمینی ساراول بالازن 200CFM مدل SF-TE-02

فن کویل زمینی ساراول بالازن 200CFM مدل SF-TE-02

فن کویل زمینی ساراول بالازن 200CFM مدل SF-TE-02

به اشتراک گذاری
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس حاصل فرمایید

نظری ثبت نشده است !

فن کویل زمینی ساراول بالازن 200 ، 200CFM مدل SF-TE-02، یکی از انواع فن کویل زمینی و با کیفیت برند ساراول است. شرکت ساراول یکی از قدیمی ترین و بهترین تولید کنندگان فن کویل داخل ایران می باشد . از مهمترین امتیازات محصولات این برند نحوه اتصال قطعات به هم و منتاي بسیار مناسب آن است. که سبب نصب و نگهداری راحت و سهولت در تعمیر فن کویل می شود.
فن کوئل ساراول مانند دیگر فن کوئل ها، دارای جهت نصب می باشد و حتما قبل از خرید، جهت لوله های فن کوئل را ازفروشنده سوال کنید . جهت فن کوئل ساراول نسبت به محل قرارگیری لوله های آب مشخص می شوند. که در قسمت چپ دستگاه و یا در قسمت راست دستگاه ، هر دو مدل وجود دارد . و قابل سفارشی سازی است. یعنی اگر به هر دلیلی تمایل به تعویض جهت لوله های دستگاه داشتید. ، امکان آن فراهم است. و با کمک سرویسکاران فن کویل به سادگی قادر به تغییر جهت لوله های دستگاه خواهید بود.

مشخصات فنی فن کویل زمینی ساراول 200

شرکت ساراول فن کویل های خود را در سایز های مختلف تولید می کند که کوچکترین آن سایز 200cfm است. تمامی سایزهای فن کویل زمینی سارول، ارتفاع یکسان 60 سانتی متر از زمین را دارند . عرض دستگاه نیز در تمامی سایز ها یکسان و 21 سانتی متر می باشد . در فنکویل زمینی 200 ساراول، طول فن کوئل 920 سانتی متر مربع و تعداد شبکه های هوادهی 4 عدد است.

اجزای فن کویل زمینی 200 به صورت کلی به شرح زیر است:

  • موتور فن کویل
  • پروانه فن کوئل
  • سینی و شاسی موتور فن کوئل
  • پروانه موتور
  • کلید سلکتوری
  • فیلتر هوا

موتور فن کویل

موتور فن کوئل ساراول تک شافت و طراحی آن مناسب چرخش یک پروانه است . پروانه موتور از جنس آلمینیوم با زول 17/5سانت و قطر 14/5سانت است. موتور و پروانه دستگاه، بر روی یک شاسی حلبی محکم متصل هستند که پروانه درون هوزینگ شاسی قرار می گیرد و موتور به وسیله یک پایه بر روی سینی نصب میشود .

پیش از تحریم، موتورهای مورد استفاده در فن کوئل های ساراول از شرکت های معتبر المو ایتالیا و ژاپن خریداری میشد. در حال حاضر شرکت الکتروژن موتورهای مورد نیاز این برند را تولید می کند.

فیلتر

فیلتر دستگاه در بهترین جای ممکن است و دسترسی بسیار آسانی دارد. این فیلتر در قسمت ورودی هوا به داخل فن کوئل بدون هیچگونه پیچ و مهره ای نصب است و به صورت کشویی باز و بسته می شود. فیلتر فن کویل 200 ساراول دارای توری و شبکه های فلزی روی هم چیده شده ای است که مانع ورود هر گونه گرد و خاک می شود .

کویل

یکی از مهمترین قسمت های فن کوئل، کویل است. کویل دستگاه مجموعه ای از لوله های مسی است که جریان سیال سرد یا گرم در مدار بسته وارد آن می شود و به کمک فین های آلمینیومی تبادل حرارت را ایجاد می کنند . کویل دارای یک لوله ورودی و یک لوله خروجی میباشد، که توسط موتورخانه و یا چیلر و یا پکیج سیال آن تغذیه می شود.

یکی از دیگر اجزای فن کویل ساراول، کلید سلکتوری است . موتور فن کویل چند دور متفاوت کم ، متوسط و زیاد دارد. ، از این رو کلید های فن کویل می بایست دارای ویژگی انتخاب وضعیت باشد. که به آنها کلید های سلکتوری می گویند. برای نصب سیمهای موتور فن کویل به قسمت کلید حتما باید در نظر داشت در صورت اشتباه وصل کردن کلید موتور فن کویل ظرف مدت چندثانیه میسوزد .