خانه  »  بخاری برقی   »   بخاری برقی آراسته شومینه

بخاری برقی آراسته شومینه

بخاری برقی آراسته شومینه

به اشتراک گذاری
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس حاصل فرمایید

نظری ثبت نشده است !

بخاری برقی آراسته مدل شومینه محصولی بسیار زیبا با کارایی بالا می باشد. که با ایجاد رقص نور نمای زیبایی ایجاد میکند. این بخاری برقی دارای مصرف انرژی A می باشد. یکی از حسن های این بخاری برقی است که نسبت به بخاری برقی های دیگر دارای مصرف برق کمتر می باشد. این بخاری دارای کلید ایمنی قطع بخاری می باشد.

در صورتی که به هر دلیلی چه از طریق ضربه و چه از هر طریق دیگری بخاری دچار واژگونی شود به طور خودکار برق بخاری کاملا قطع و خاموش میشود. این مدل بخاری برقی دارای فن قوی می باشد. یکی از حسن های خوب وجود فن در بخاری برقی زمان گرم کردن محیط می باشد که برای شروع گرم کردن محیط در اولین زمان زمان کمتری احتیاج است.

نحوه راه اندازی بخاری برقی

برای راه اندازی ابتدا باید دو شاخه مربوط به بخاری برقی را به برق متصل نمایید. بر روی بخاری برقی 3 دکمه فشاری وجود دارد که یکی از دکمه ها جهت روشن شدن نور و رقص نور می باشد . انتخاب این کلید رقص نور زیبای بخاری به نمایش در می آید. دو کلید دیگر موجود یکی با توان 1000 وات گرمادهی و دیگر دکمه با توان 2000 وات گرمادهی می باشد. به این صورت که حتما برای روشن شدن باید کلید وسط که همان گرمادهی اولیه هستش فعال شود. در غیر این صورت کلید دوم که حداکثر گرمادهی می باشد فعال نمیشود.

شناسایی قطعات بخاری برقی شومینه

1- اولین قسمت که در معرض دید است صفحه نمایش شعله است. به صورت دیزان طراحی خاص و زیبایی به بخاری برقی میدهد و شعله نما می باشد.

2- توری بر زیر قسمت نمایش وجود دارد از این توری خروجی هوای گرم از عبور میکند. نوعی محافظ برای عدم دسترسی مستقیم به المنت می باشد.

3- تعداد سه عدد دکمه فشاری جهت راه اندازی بخاری برقی و تنظیم دما و رقص نور بخاری

4-بخاری برقی شومینه دارای بدنه و پایه زیبا و دارای بهترین مواد جهت مقاومت در برابر ضربه و حرارت می باشد

5-در اثر واژگونی کلید قطع کن ایمنی وجود دارد که باعث قطع خودکار برق از بخاری برقی می باشد.

5 – دارای المنت حرارتی مقاوم با بهترین متریال مورد استفاده کمی باشد.